Volné pracovní místo Obchodní ředitel
Firma
JOBSTART s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
130 000–150 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost FMCG a špičkového hráče ve svém oboru s přibližně 40 operujícími společnostmi po celém světě, hledáme Obchodního ředitele pro Českou republiku a Slovensko.Vašim cílem bude rozvíjet a implementovat prodejní strategii a zajistit dosažení cílů společnosti. Současně se stanete aktivním členem manažerského operačního týmu.
Náplň práce:
- Vyvíjet a formulovat vysoce kvalitní dlouhodobou vizi prodeje, střednědobou prodejní strategii a operační roční plány
- Rozvíjet, plánovat, implementovat obchodní strategii a taktiku napříč celým produktovým portfoliem a všemi distribučními kanály (maloobchod, velkoobchod, elektronický obchod) s cílem zajistit růst kategorií a výnosů
- Stanovit a spravovat prodejní cíle a rozpočty výnosů prostřednictvím ročního plánu prodeje
- Monitorovat domácí trh a vyhodnocovat tržní inteligenci s cílem identifikovat příležitosti a hrozby
- Vykazovat přesné měsíční výsledky prodeje i kontrolní předpovědi pro následující období
- Budovat důvěru a dobré vztahy s klíčovými obchodními partnery
- Dohlížet na vztahy se zákazníky a vyjednávání smluvních podmínek
- Koordinovat prodejní oddělení (7 přímých reportů: KAM / Field Managers)
- Zastupovat společnost na mezinárodních jednáních
Co od Vás očekáváme?
- VŠ vzdělání – nejlépe v ekonomickém směru
- Nutností je rodná čeština nebo slovenština a plynulá, komunikativní angličtina
- Doplňkové kurzy například Marketing, Business Administration, Leadership, Coaching apod.
- Minimálně 5 let na vedoucích prodejních pozicích ve velké společnosti
- Vynikající výsledky
- Porozumění česko-slovenskému obchodu napříč všemi kanály, současná dynamika a vývoj
- Silné analytické dovednosti, strategické myšlení; rozhodovací schopnost
- Schopný vyjednavač
- Podnikatelský, akční přístup s otevřeným a obchodně zaměřeným přístupem
- Schopnost převést strategické myšlení a potřeby prodeje do pragmatických řešení a zisku
- Inspirující vůdce povahou a tréninkem se schopností motivovat a hodnotit podřízené
- Spolupráce, praktický styl a silný závazek k týmové práci
- Schopnost přijmout a implementovat změnu
- Osobní a profesionální důvěryhodnost a vysoká úroveň poctivosti a integrity
- Emoční inteligence
- MS Office
- Řidičský průkaz B
Můžeme Vám nabídnout:
- Silné zázemí nadnárodní společnosti
- Možnost dalšího vzdělávání
- Osobní automobil i k soukromým účelům, iPhone, ntb
- Nadprůměrné fixní platové ohodnocení + osobní ohodnocení + provize závislé na výsledcích + bonusy/prémie
- Možnost občasné práce na HO
- Příspěvek na životní pojištění
- Lokalita pracoviště Praha 4
Práce z domova
Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.O nás
Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.
Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.
Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.